Forever Young

Bila masalah dah settle :\
Thursday 27 September 2012 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum and Hi korang . Semua sihat ? aku harini semua rasa . rasa apa ? Rasa nak mati , tak sihat , nak pengsan mcam mcam ada -..- . Hmm tajuk enteries tu . Hmm pasal semalam lagi semalam aku gaduh dgan budak form 5 tapi dah settle . Tiba bila dah okeyyy . Masalah lagi satu pulak datang gduh dgan budak form 3 .

Budak tu pun tak matang sbb nak gduh budak form 1 macammkitaorg ni . Gaduh  sbb mengejek je punn . Tapi tak naik tgn , gaduh mulut je . macam sakai -..- . tapi aku tak gduh pun , cuma aku tak puas hati je . budak ni yang gduhh .

Tapi aku mmg rasa nak cekik cekik je perempuan tu . Err sabar jelahh . Pastu cikgu datang semuaa lari . Aku dgar kawan aku cerita dia menangis .Auwww so cengeng :* . Tadi tak puas hati lagi nak jumpa . Bila nampak kitaorg taknak pulak ckp pape .ahhh bangang nak mampus -..-

Okayy ahh sampai sini jekot byebye and lagi satu post lama semua dah takde en ? aku dah delete . msalah aku dgan si dia pun dah settle . hmm apa yang aku dgar semua nyaa salah faham . aku dah agak sebenarnyaa tapi .... lupakan . okayy ahh bye :'*


Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction